Pomoc

O której godzinie będzie dostarczone pieczywo?

Kurierzy rozwożą świeże pieczywo w godzinach od 2 do 6 - pieczywo będzie dostarczone przed godziną 6 rano pod Twoje drzwi.

Na czym polega PanBochen.pl?

PanBochen.pl to nowoczesny serwis, dzięki któremu zamówisz pieczywo do domu z lokalnej piekarni.

Jak po raz pierwszy złożyć zamówienie?

Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy to upewnij się, że lokalna piekarnia obsługuje obszar Twojego zamieszkania – w tym celu podaj na stronie głównej www.panbochen.pl swój kod pocztowy.
Jeżeli w miejscu Twojego zamieszkania dostępna jest dostawa, to automatycznie zobaczysz ofertę pieczywa. Po prostu wybierz pieczywo jakie lubisz i utwórz konto w serwisie.
W procesie rejestracji (tworzenia konta) poprosimy się o podanie Twoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, oraz numer telefonu. Ustalisz także hasło do Swojego konta.
Przy składaniu pierwszego zamówienia poprosimy Cię o podanie dokładnego adresu dostawy oraz informacji szczegółowych związanych z dostawą. UWAGA: podany przy składaniu pierwszego zamówienia adres dostawy zostanie ustawiony jako domyślny adres dostawy pieczywa. W panelu administracyjnym masz możliwość dodania kolejnych adresów dostawy.
Jeżeli w miejscu twojego zamieszkania dostawa nie jest dostępna, poprosimy Cię o pozostawienie adresu e-mail w celu wysłania informacji o rozpoczęciu dostaw przez lokalną piekarnię w Twojej okolicy.

Czy korzystanie z serwisu PanBochen.pl jest płatne?

Nie, korzystanie z serwisu PanBochen.pl jest całkowicie darmowe. Płacisz tylko za pieczywo, które zamawiasz.

Jaki jest koszt dostawy pieczywa?

Koszt dostawy produktów jak też kwota od której dostawa jest darmowa uzależniony jest od regionu kraju w którym dokonywana jest dostawa. Te informacje zawsze są uwidocznione w podsumowaniu zamówienia.  

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Tak, możesz anulować lub zmienić złożone zamówienie każdorazowo przed godziną 22 w dniu poprzedzającym dzień dostawy. Szczegółowe zasady anulowania zamówienia opisane są w punkcie 7.2. Regulaminu.

Jeżeli w moim rejonie kilka piekarni oferuje dostawę, czy mogę swoje zamówienie komponować z produktów kilku piekarni?

Nie, pojedyncze zamówienie możesz komponować tylko z asortymentu jednej piekarni.

Czy zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia:
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W e-mailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia, włącznie z terminem i numerem zamówienia. Zachowaj e-maila którego otrzymałeś w razie dodatkowych pytań.
Po zalogowaniu do swojego konta w serwisie Panbochen.pl w zakładce „moje zamówienia” widoczne będą Twoje wszystkie złożone zamówienia wraz z ich statusem.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówione produkty możesz wykonać na dwa sposoby:
1. Za pośrednictwem systemu płatności PayU.
2. Po zasileniu Twojego portfela w serwisie PanBochen.pl za pośrednictwem obciążenia Twojego salda dodatniego w portfelu.

Jak zasilić Mój portfel w serwisie PanBochen.pl?

To bardzo proste. Po zalogowaniu się na Swoje konto w serwisie wybierz zakładkę „Mój portfel” i dodaj środki do Swojego portfela za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub za pośrednictwem serwisu PayU.

Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, zaloguj się na swoje konto w serwisie PanBochen.pl i odwiedź zakładkę „Moje zamówienia”. Tam znajdziesz kompletną informację o swoim ostatnim zamówieniu. Jeżeli w zakładce „Moje zamówienia” nie występuje zamówienie, które złożyłeś sprawdź Twój folder „spam” w swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli w folderze „spam” nie masz potwierdzenia zamówienia skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@panbochen.pl W wiadomości podaj adres e-mail, z którego korzystałeś składając zamówienie na PanBochen.pl.

Czy lokalna piekarnia realizuje zamówienia nieopłacone?

Nie, aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane musi być w pełni opłacone zgodnie z regulaminem serwisu PanBochen.pl

Kto odpowiada za jakość pieczywa i jego dostawę?

Za jakość pieczywa i terminowość dostaw odpowiada lokalna piekarnia, w której zamawiasz pieczywo.

Jakie są terminy dostaw pieczywa?

To zależy od konkretnej piekarni. Pieczywo najczęściej jest dostarczane codziennie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 02.00 – 06.00 rano. Nie ma dokładnej godziny dostawy pieczywa. Osoba dostarczająca pieczywo zostawia pieczywo bezpośrednio na klamce drzwi do mieszkania/domu. Informacje o dniach dostawy konkretnej piekarni znajdują się w zakładce "Informacje o piekarni" przy składaniu zamówienia.

Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby dostawa została zrealizowana następnego dnia przed godziną 6 rano?

Zamówienie należy złożyć i opłacić do godziny 22 dnia poprzedzającego dzień dostawy. Wyjątek stanowi dzień ustawowo wolny od pracy – w dniu ustawowo wolne od pracy lokalne piekarnie nie dostarczają pieczywa.

Wystąpił problem z zamówieniem. Co mam zrobić?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest gotowe, aby Ci pomóc.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez czat, mailowo lub telefonicznie - zajmiemy się Twoją sprawą.
tel. +48 22 100 26 11
e-mail: kontakt@panbochen.pl