Kurierzy rozwożą świeże pieczywo w godzinach od 2 do 6 - pieczywo będzie dostarczone przed godziną 6 rano pod Twoje drzwi.
PanBochen.pl to nowoczesny serwis, dzięki któremu zamówisz pieczywo do domu z lokalnej piekarni.
Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy to upewnij się, że lokalna piekarnia obsługuje obszar Twojego zamieszkania – w tym celu podaj na stronie głównej www.panbochen.pl swój kod pocztowy.
Jeżeli w miejscu Twojego zamieszkania dostępna jest dostawa, to automatycznie zobaczysz ofertę pieczywa. Po prostu wybierz pieczywo jakie lubisz i utwórz konto w serwisie.
W procesie rejestracji (tworzenia konta) poprosimy się o podanie Twoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, oraz numer telefonu. Ustalisz także hasło do Swojego konta.
Przy składaniu pierwszego zamówienia poprosimy Cię o podanie dokładnego adresu dostawy oraz informacji szczegółowych związanych z dostawą. UWAGA: podany przy składaniu pierwszego zamówienia adres dostawy zostanie ustawiony jako domyślny adres dostawy pieczywa. W panelu administracyjnym masz możliwość dodania kolejnych adresów dostawy.
Jeżeli w miejscu twojego zamieszkania dostawa nie jest dostępna, poprosimy Cię o pozostawienie adresu e-mail w celu wysłania informacji o rozpoczęciu dostaw przez lokalną piekarnię w Twojej okolicy.
Nie, korzystanie z serwisu PanBochen.pl jest całkowicie darmowe. Płacisz tylko za pieczywo, które zamawiasz.
Koszt dostawy produktów jak też kwota od której dostawa jest darmowa uzależniony jest od regionu kraju w którym dokonywana jest dostawa. Te informacje zawsze są uwidocznione w podsumowaniu zamówienia.
Tak, możesz anulować lub zmienić złożone zamówienie każdorazowo przed godziną 22 w dniu poprzedzającym dzień dostawy. Szczegółowe zasady anulowania zamówienia opisane są w punkcie 7.2. Regulaminu.
Nie, pojedyncze zamówienie możesz komponować tylko z asortymentu jednej piekarni.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia:
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W e-mailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia, włącznie z terminem i numerem zamówienia. Zachowaj e-maila którego otrzymałeś w razie dodatkowych pytań.
Po zalogowaniu do swojego konta w serwisie Panbochen.pl w zakładce „moje zamówienia” widoczne będą Twoje wszystkie złożone zamówienia wraz z ich statusem.
Płatność za zamówione produkty możesz wykonać na dwa sposoby:
1. Za pośrednictwem systemu płatności PayU.
2. Po zasileniu Twojego portfela w serwisie PanBochen.pl za pośrednictwem obciążenia Twojego salda dodatniego w portfelu.
To bardzo proste. Po zalogowaniu się na Swoje konto w serwisie wybierz zakładkę „Mój portfel” i dodaj środki do Swojego portfela za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub za pośrednictwem serwisu PayU.
Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, zaloguj się na swoje konto w serwisie PanBochen.pl i odwiedź zakładkę „Moje zamówienia”. Tam znajdziesz kompletną informację o swoim ostatnim zamówieniu. Jeżeli w zakładce „Moje zamówienia” nie występuje zamówienie, które złożyłeś sprawdź Twój folder „spam” w swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli w folderze „spam” nie masz potwierdzenia zamówienia skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@panbochen.pl W wiadomości podaj adres e-mail, z którego korzystałeś składając zamówienie na PanBochen.pl.
Nie, aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane musi być w pełni opłacone zgodnie z regulaminem serwisu PanBochen.pl
Za jakość pieczywa i terminowość dostaw odpowiada lokalna piekarnia, w której zamawiasz pieczywo.
To zależy od konkretnej piekarni. Pieczywo najczęściej jest dostarczane codziennie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 02.00 – 06.00 rano. Nie ma dokładnej godziny dostawy pieczywa. Osoba dostarczająca pieczywo zostawia pieczywo bezpośrednio na klamce drzwi do mieszkania/domu. Informacje o dniach dostawy konkretnej piekarni znajdują się w zakładce "Informacje o piekarni" przy składaniu zamówienia.
Zamówienie należy złożyć i opłacić do godziny 22 dnia poprzedzającego dzień dostawy. Wyjątek stanowi dzień ustawowo wolny od pracy – w dniu ustawowo wolne od pracy lokalne piekarnie nie dostarczają pieczywa.
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest gotowe, aby Ci pomóc.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez czat, mailowo lub telefonicznie - zajmiemy się Twoją sprawą.
tel. +48 22 100 26 11
e-mail: kontakt@panbochen.pl